Rozdział I | Struktura organizacyjna

  1. Klub dzieli się zgodnie z podziałem zadań na sekcje. Klub tworzy w ramach podziału terytorialnego oddziały.
  2. Klub tworzy 5 sekcji: Sekcja ds. Personalnych, Sekcja ds. Technicznych, Sekcja ds. Medialnych, Sekcja ds. Finansowych oraz Sekcja ds. Organizacyjnych.
  3. Do zadań Sekcji ds. Personalnych należy w szczególności:
    • Prowadzenie oraz aktualizacja bazy danych klubowiczów oraz akt klubowych.
    • Aktualizacja informacji na tematów klubowiczów na stronie klubowej.
    • Rekrutacja nowych klubowiczów.
    • Przeprowadzanie wyborów Przewodniczących Oddziałów.
    • Losowanie składów oraz nadzorowanie pracy Sądów Koleżeńskich.
  4. Do zadań Sekcji ds. Technicznych należy w szczególności:
    • Gromadzenie oraz prezentowanie na forum wszelkich danych technicznych na temat samochodu marki Opel / Vauxhall / Holden / Chevrolet Vectra lub Cavalier
    • Udzielanie klubowiczom pomocy przy rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących pojazdów klubowych.
    • Prowadzenie działu porad technicznych w ramach strony klubowej.
    • Koordynacja zakupów sprzętu technicznego dla na potrzeby klubu i oddziałów.
  5. Do zadań Sekcji ds. Medialnych należy w szczególności:
    • Prowadzenie strony klubowej i forum klubowego w zakresie technicznej, a w zakresie merytorycznym w uzgodnieniu z odpowiednimi sekcjami oraz utrzymywania na serwerze
    • Utrzymywanie kontaktów z mediami, klubami motoryzacyjnymi i innymi organizacjami w celu promowania klubu lub nawiązania współpracy.
    • Pozyskiwanie sponsorów klubu oraz rabatów dla klubowiczów.
    • Współpraca z Sekcją Organizacyjną przy organizacji konkursów klubowych w zakresie informacyjnym i reklamowym.
  6. Do zadań Sekcji ds. Finansowych należy w szczególności:
    • Planowanie budżetu klubu i kontrola jego realizacji przez sekcje.
    • Prowadzenie rozliczeń i finansów klubu, kontrola przychodów i wydatków.
    • Pobieranie składek od klubowiczów.
    • Prowadzenie księgowości klubu i publikacja sprawozdań finansowych na forum zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI niniejszego regulaminu.
  7. Do zadań Sekcji ds. Organizacyjnych należy w szczególności:
    • Organizowanie Zlotów klubowych według zasad określonych w rozdziale VIII niniejszego regulaminu.
    • Organizowanie konkursów klubowych we współpracy z Sekcją Medialną w zakresie informacyjnym.
    • Zakup i utrzymanie klubowego sprzętu organizacyjnego.
  8. Oddziały klubu mogą powstać po jednym w każdym województwie na terenie Polski, a także w innym państwie – traktowanym jako jeden oddział, o ile terytorium to zamieszkuje co najmniej 5 klubowiczów. Decyzję o powstaniu oddziału podejmuje Zarząd.
  9. Oddziałem kieruje Przewodniczący oddziału, którego na roczna kadencje wybierają członkowie oddziału. W trakcie kadencji Przewodniczący może zostać odwołany przez Zarząd klubu z inicjatywy Zarządu lub na wniosek członków oddziału. Przewodniczący może tez podać się do dymisji. Oceny działalności Przewodniczącego dokonuje zarząd i udziela mu absolutorium, może też wystąpić z wnioskiem o powołanie Sądu Koleżeńskiego w celu ukarania lub nagrodzenia przewodniczącego.
  10. Do zadań Przewodniczących oddziałów należy w szczególności:
    • Czynny udział w procesie rekrutacji – o którym mowa w rozdziale III pkt 6. niniejszego regulaminu.
    • Współorganizacja zlotów klubowych na zasadach określonych w rozdziale VIII niniejszego regulaminu.
    • Organizacja spotów regionalnych, zawodów, konkursów, spotkań towarzyskich itp.
    • Współpraca międzyoddziałowa.
  11. Informacja o wszystkich istotnych wydarzeniach dotyczących funkcjonowania poszczególnych oddziałów musi zostać zamieszczona na forum klubowym.
  12. Jeśli klubowicz zamieszkuje obszar województwa, na terenie którego nie funkcjonuje oddział klubu, może zwrócić się o możliwość przynależenia do wybranego przez siebie oddziału. Swój wybór zgłasza do Sekcji ds. Personalnych. Klubowicze z województwa, w którym jest lub powstaje oddział klubu, automatycznie zostają przypisani do tego oddziału, nawet, jeśli wcześniej należeli do innego. W szczególnie uzasadnionych wypadkach klubowicze mogą zmienić przynależność terytorialną, muszą jednak wcześniej uzyskać zgodę przewodniczącego oddziału do którego chcą wstąpić przewodniczących obu oddziałów (opuszczanego i zasilanego) oraz Prezesa Klubu.

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2010